Пошуковий запит: (<.>A=Тетеря В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Каблова Т. Б. Народна пісня як інтенціальна складова у творчості М. В. Лисенка [Електронний ресурс] / Т. Б. Каблова, В. М. Тетеря // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. - 2016. - Вип. 37. - С. 149-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apitphk_2016_37_20
|
2. |
Каблова Т. Б. Специфіка академічного вокального мистецтва в сучасному дискурсі культури [Електронний ресурс] / Т. Б. Каблова, В. М Тетеря // Культура і сучасність. - 2018. - № 1. - С. 73-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kis_2018_1_16
|
3. |
Тетеря В. М. Правове регулювання кадрового забезпечення Національної поліції України на регіональному рівні та місце в ньому адміністративного законодавства [Електронний ресурс] / В. М. Тетеря // Право.ua. - 2018. - № 2. - С. 33-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pravo_2018_2_8
|
4. |
Каблова Т. Вокально-естрадне виконавство України кінця ХХ – початку ХХІ ст. [Електронний ресурс] / Т. Каблова, В. Тетеря // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Мистецтвознавство. - 2019. - Вип. 32. - С. 85-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrkm_2019_32_15 Наведено огляд досліджень щодо теорії музичної естради як частини масової культури. Розглянуто умови формування та становлення української вокально-естрадної музичної культури в контексті основ масового вокального мистецтва. Виявлено підходи до визначення естрадного мистецтва як соціокультурного явища в історичному континуумі, зазначено стилі і напрями масової музичної культури, а також роль засобів масової комунікації для поширення вокально-естрадного мистецтва. З'ясовано, що естрадно-вокальна музика розвивається в усіх доступних традиційних та новітніх, синтезованих жанрах і претендує на своєрідне значення в формуванні психологічного портрету сучасної людини.
|
5. |
Каблова Т. Тема кохання у пісенній культурі: специфіка та типологія [Електронний ресурс] / Т. Каблова, Н. Каданцева, В. Тетеря // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Мистецтвознавство. - 2022. - Вип. 40. - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrkm_2022_40_18 Запропоновано систематизацію естрадно-пісенної творчості на тему кохання з урахуванням її специфіки та типології. Розглянуто умови існування таких вокальних творів у динаміці смислових змін масової культури. Проаналізовано текстові, гармонічні, мелодичні особливості естрадних пісень на тему кохання та виявлено їх характерні спільні риси та внутрішні розбіжності. З'ясовано, що естрадно-пісенна творчість на тему кохання за своїм символічним змістом тяжіє до створення концептуального комунікаційного простору, який в умовах певного культурно-історичного періоду втілює закодовану інформацію щодо цінностей та поглядів соціуму на стосунки людей.
|
6. |
Каблова Т. Б. Вокально-ансамблева культура як соціальна взаємодія [Електронний ресурс] / Т. Б. Каблова, В. М. Тетеря, Ю. Г. Малинка // Арт-платФОРМА. - 2022. - Вип. 2. - С. 11-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/artpl_2022_2_3
|
7. |
Каблова Т. Б. Гендерні складові китайського вокально-сценічного мистецтва [Електронний ресурс] / Т. Б. Каблова, В. М. Тетеря, Г. В. Цап // Мистецтвознавчі записки. - 2023. - Вип. 43. - С. 117-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mz_2023_43_20
|